Koszyk | Ilość produktów: 0 |
0.00 zł
- Zestawy dla par 53
- Kobieta
- Koszulki 45
- Bluzy 49
- Spodnie 2
- Komplety 4
- Spódnica 3
- Mężczyzna
- Koszule
- Spodnie 2
- Krótkie spodenki
- T-shirt
- Patriotyczne 28
- Śmieszne 50
- Na urodziny 77
- Tata 30
- Bluzy 29
- Dzieci 1
- Akcesoria 23
- Turystyka 14
Zostawiamy Polski Ślad!
Posiadanie znaku gwarantuje konsumentom, że firma należy do polskich obywateli i płaci w Polsce podatki.
Wakacyjna promocja
Wakacyjna promocja- do każdych zakupów powyżej 200 zł flaga POLSKI gratis! Flaga o wymiarach 68x110 cm uszyta w naszym zakładzie, posiada tunel na drzewiec o średnicy 3,5 cm. Promocja obowiązuje do końca września.
Informacje dodatkowe
Wykonujemy odzież w małych nakładach z materiałów od polskich producentów. Szyjemy także odzież na zlecenie. Koszulki, bluzy, spodnie, spodenki z własnym nadrukiem.
Reklamacje zakupionych Towarów
7.1. PPHU S&S Łukasz Stopka jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad fizycznych i prawnych. PPHU S&S Łukasz Stopka ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
7.2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
7.3. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7.4. Reklamacje należy składać na piśmie w dowolniej formie, bez konieczności korzystania z formularza.
7.5. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć PPHU S&S Łukasz Stopka dowód zakupu towaru.
7.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt PPHU S&S Łukasz Stopka dostarczyć wadliwy towar na adres PPHU S&S Łukasz Stopka wskazany w pkt. 1.3. Regulaminu sklepu www.odziezsis.pl.
7.7. PPHU S&S Łukasz Stopka rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.